sobota, 21 marca 2015

Lift NIEkartkowy marca i wyniki lutowego

Witajcie!

Nadszedł czas na kolejny lift NIEkartkowy. Tym razem wybrałyśmy dla Was coś lekkiego, łatwego i przyjemnego, a do tego bardzo słodkiego! :) Czy ktoś z Was ma ochotę na kawałek tortu? Naszą inspiracją jest dziś praca autorstwa Andrei z bloga Crafty Engineering. W jej poście znajdziecie link do szablonu, który można wykorzystać przy "pieczeniu" własnej wersji tortu ;) Ciekawe jesteśmy w jakich smakach torty najbardziej lubicie ;)



Jest z nami dziś gościnna projektanta - zwyciężczyni liftu styczniowego:

Blanka


Dziękuję bardzo dziewczynom ze Scrapgangu za możliwość wystąpienia w roli gościnnej projektantki - to mój debiut :)

Mam na imię Blanka i od niedawna zajmuję się scrapbookingiem. Jako dziecko bardzo lubiłam prace plastyczne, ale potem jakoś te zainteresowania zagubiły się w natłoku innych spraw.
Wróciłam do nich jakiś czas temu, szukając sposobu na odstresowanie, a na dobre "wsiąkłam" po warsztatach w sklepie Artpasje w Krakowie.
Na codzień pochłania mnie praca, dzieci, dom i ogród, a nieliczne wolne chwile dzielę między książki (uwielbiam kryminały!) i właśnie scrapbooking.
Tworzę głównie kartki. Bliżej jest mi chyba do stylu clean&simple, ale próbuję też swoich sił w tworzeniu kwiatów.
Moje prace można obejrzeć na blogu - http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/ - zapraszam :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Blanka

Oto interpretacja kawałka tortu wg Blanki:


I prace Scrapgangsterek:

Mapowska zrobiła tort czekoladowo-kawowy z wisienką ;)


czekoladowo-waniliowy kawałek Rysy:


czekoladowo - śmietanowy kęs Panny Totti:


i jagodowo-śmietankowy kawałek Wioli_C



Chciałybyśmy dziś także ogłosić zwycięzcę NIEkartkowego liftowania lutego.
Banerek otrzymuje od nas Marysia D.:


Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do gościnnego występu w kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym. Skontaktuj się z nami na scrapgangsterki@gmail.com.

Pozdrawiamy!

1 komentarz:

  1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam ! Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń